Jornades Europees de Patrimoni

Un any més, l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural impulsa les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra ininterrompudament a Catalunya des del 1991 i que està considerada l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural. Enguany, se celebraran els dies 11, 12 i 13 d’octubre, i el lema escollit per a aquesta edició és “Itineraris, xarxes i connexions”.

El MAP ens sumem a la celebració programant diverses activitats:

– Divendres 11 d’octubre, a les 17:30 h. La pell del món. Activitat familiar gratuïta.

– Dissabte 12 d’octubre, a les 12 h. Les adoberies de Vic i l’origen de les col·leccions del MAP. Visita gratuïta en format tastet.

– Diumenge 13 d’octubre, a les 12 h. Un viatge cultural a través de l’art de la pell. Visita gratuïta en format tastet.

Tots els detalls de les activitats a la nostra agenda: agenda del MAP.

Per a més informació i reserves: info@museuartpellvic.cat / 938833279