Insígnia Mestre Artesà 2018

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) es complau a convidar-vos a visitar la mostra itinerant de l’exposició del concurs d’insígnies dels Mestres Artesans 2018, que dóna a conèixer els diversos projectes procedents de les escoles catalanes amb cicles superiors de joieria: Llotja, Massana, Arsenal, La Industrial, Tarragona i l’Escola del JORGC. El concurs es convoca anualment i serveix per a la creació de la col·lecció d’insígnies de Mestre Artesà, que actualment consta d’11 peces.

Enguany, l’osonenca Sandra Quílez, mestra artesana en marroquineria, serà l’encarregada d’exposar la seva obra al museu. El seu taller i botiga NQuart Leather es troba al carrer de la riera de Vic, carrer declarat punt d’interès Artesanal per la Generalitat de Catalunya. Ens oferirà una conferència a mode de cloenda el dimarts 4 de febrer a les 19:30h.

L’exposició es podrà visitar del 13 de desembre de 2019 al 5 de febrer de 2020.